Κούριερ: Οι εταιρίες δεν έκαναν προσλήψεις και στίβουν τους εργαζόμενους - Αντιδράστε

Κούριερ: Οι εταιρίες δεν έκαναν προσλήψεις και στίβουν τους εργαζόμενους - Αντιδράστε

«Κάντε καταγγελίες για τις αργοπορείες, αρνηθείτε την παραλαβή λόγω καθυστέρησης. Μην πάτε στα καταστήματα να παραλάβετε αφού έχετε πληρώσει για κατ΄οίκον παράδοση» και κυρίως «Δώστε φιλοδώρημα» προτρέπουν τους καταναλωτές οι ταχυμεταφορείς μέσα από σελίδα τους στο Facebook.

Όπως καταγγέλουν οι εργαζόμενοι, οι εταιρείες κούριερ δεν έχουν προχωρήσει σε προσλήψεις παρά τις εξαιρετικά αυξημένες ανάγκες και εξαναγκάζουν σε απλήρωτες υπερωρίες αυτούς που ήδη βρίσκονται στον δρόμο.

Οι καταναλωτές έχουν δύναμη, αντί να τηλεφωνήσετε στο κατάστημα για να πιέσετε τους εργαζόμενους για γρηγορότερη παράδοση, κάντε τα παράπονά σας διότι οι εταιρείες αποδεικνύονται ανεπαρκείς.

Διαβάστε ολόκληρη την ανάρτηση και παρακολουθείστε την σελίδα στο Facebook για περισσότερες ενημερώσεις:

Έτσι είναι πεταμένα τα δέματα σας, στις ταχυμεταφορικές (courier).

Γιατί;

Γιατί το μόνο που ενδιαφέρει τις courier είναι το αλόγιστο κέρδος. Δεν κάνανε προσλήψεις, δεν αγόρασαν οχήματα και απλά "στίβουν" τους εργαζόμενους.

Πως να αντισταθείτε; Κάντε καταγγελίες για τις αργοπορείες, αρνηθείτε την παραλαβή λόγω καθυστέρησης. Μην πάτε στα καταστήματα να παραλάβετε αφού έχετε πληρώσει για κατ΄οίκον παράδοση.

Επίσης και κύριο: ΜΗΝ πιέζετε με τηλέφωνα για ποιό γρήγορη παράδοση, θα το μετακυλίσουν στον εργαζόμενο!

Δώστε φιλοδώρημα, το πιθανότερο είναι ότι δουλεύει υπερωρίες που δεν πληρώνεται.

Έτσι είναι πεταμένα τα δέματα σας, στις ταχυμεταφορικές (courier). Γιατί; Γιατί το μόνο που ενδιαφέρει τις courier...

Posted by Κούριερ Ντελίβερι Διανομείς με Δίκυκλο ή Van on Tuesday, December 8, 2020
More in Κοινωνία
Comments
Κούριερ: Οι εταιρίες δεν έκαναν προσλήψεις και στίβουν τους εργαζόμενους - Αντιδράστε

Κούριερ: Οι εταιρίες δεν έκαναν προσλήψεις και στίβουν τους εργαζόμενους - Αντιδράστε

«Κάντε καταγγελίες για τις αργοπορείες, αρνηθείτε την παραλαβή λόγω καθυστέρησης. Μην πάτε στα καταστήματα να παραλάβετε αφού έχετε πληρώσει για κατ΄οίκον παράδοση» και κυρίως «Δώστε φιλοδώρημα» προτρέπουν τους καταναλωτές οι ταχυμεταφορείς μέσα από σελίδα τους στο Facebook.

Όπως καταγγέλουν οι εργαζόμενοι, οι εταιρείες κούριερ δεν έχουν προχωρήσει σε προσλήψεις παρά τις εξαιρετικά αυξημένες ανάγκες και εξαναγκάζουν σε απλήρωτες υπερωρίες αυτούς που ήδη βρίσκονται στον δρόμο.

Οι καταναλωτές έχουν δύναμη, αντί να τηλεφωνήσετε στο κατάστημα για να πιέσετε τους εργαζόμενους για γρηγορότερη παράδοση, κάντε τα παράπονά σας διότι οι εταιρείες αποδεικνύονται ανεπαρκείς.

Διαβάστε ολόκληρη την ανάρτηση και παρακολουθείστε την σελίδα στο Facebook για περισσότερες ενημερώσεις:

Έτσι είναι πεταμένα τα δέματα σας, στις ταχυμεταφορικές (courier).

Γιατί;

Γιατί το μόνο που ενδιαφέρει τις courier είναι το αλόγιστο κέρδος. Δεν κάνανε προσλήψεις, δεν αγόρασαν οχήματα και απλά "στίβουν" τους εργαζόμενους.

Πως να αντισταθείτε; Κάντε καταγγελίες για τις αργοπορείες, αρνηθείτε την παραλαβή λόγω καθυστέρησης. Μην πάτε στα καταστήματα να παραλάβετε αφού έχετε πληρώσει για κατ΄οίκον παράδοση.

Επίσης και κύριο: ΜΗΝ πιέζετε με τηλέφωνα για ποιό γρήγορη παράδοση, θα το μετακυλίσουν στον εργαζόμενο!

Δώστε φιλοδώρημα, το πιθανότερο είναι ότι δουλεύει υπερωρίες που δεν πληρώνεται.

Έτσι είναι πεταμένα τα δέματα σας, στις ταχυμεταφορικές (courier). Γιατί; Γιατί το μόνο που ενδιαφέρει τις courier...

Posted by Κούριερ Ντελίβερι Διανομείς με Δίκυκλο ή Van on Tuesday, December 8, 2020
More in Κοινωνία
Comments