Αποκαλυπτικά έγγραφα από τους Επόπτες Δημόσιας Υγείας: «Εστίες μετάδοσης του κορονοϊού» τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Αποκαλυπτικά έγγραφα από τους Επόπτες Δημόσιας Υγείας: «Εστίες μετάδοσης του κορονοϊού» τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Αποκαλυπτικά έγγραφα από τους Επόπτες Δημόσιας Υγείας: «Εστίες μετάδοσης του κορονοϊού» τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Επιβεβαιώνεται αυτό που αντιλαμβάνεται κάθε πολίτης που χρησιμοποιεί Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ότι δηλαδή είναι «κίνδυνος για τη Δημόσια Υγεία», όπως κατέγραψαν οι Επόπτες Δημόσιας Υγείας μετά από αυτοψία στους σταθμούς Μετρό-ΗΣΑΠ Ομόνοιας.

Τα έγγραφα που φέρνει στη δημοσιότητα η εφημερίδα ο Ριζοσπάστης αποκαλύπτουν τις διαπιστώσεις των Εποπτών:

«Δεν υπήρξε επιβάτης, ο οποίος να μην τηρεί το υποχρεωτικό μέτρο της μάσκας προσώπου», ωστόσο «δεν τηρείται το μέτρο της αποστασιαποίησης για τον περιορισμό της διασποράς του ιού COVID-19, αποτελώντας οι χώροι αυτοί των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς εστίες μετάδοσης του νέου κορονοϊού, με κίνδυνο για τους επιβαίνοντας και τη Δημόσια Υγεία γενικότερα».

Η αυτοψία έγινε στις 6 Νοέμβρη, στις 9.45 το πρωί. Παρόλο που δεν ήταν ώρα αιχμής η αυτοψία διαπιστώνει συνθήκες συνωστισμού:

«Στην αποβάθρα του ΜΕΤΡΟ με κατεύθυνση "Ελληνικό" επικρατούσαν συνθήκες συγχρωτισμού. Εντός του συρμού του ΜΕΤΡΟ επικρατούσαν σε κάθε βαγόνι συνθήκες συγχρωτισμού, και τα καθίσματα ήταν σχεδόν όλα κατειλημμένα».

«Στην αποβάθρα του ΗΣΑΠ και προς τις δύο κατευθύνσεις επικρατούσαν συνθήκες συγχρωτισμού».

«Εντός του συρμού του ΗΣΑΠ επικρατούσαν σε κάθε βαγόνι συνθήκες έντονου συγχρωτισμού και τα καθίσματα ήταν σχεδόν όλα κατειλημμένα».

«Η συχνότητα των δρομολογίων τη στιγμή του ελέγχου, ήταν για το ΜΕΤΡΟ και τον ΗΣΑΠ 4 λεπτά και 9 λεπτά αντίστοιχα».

«Αποψη της Υπηρεσίας είναι ότι για να αντιμετωπιστεί το αρνητικό αυτό φαινόμενο και να τηρείται το μέτρο της αποστασιοποίησης, θα πρέπει τα δρομολόγια των συρμών να γίνουν πιο συχνά, αποσυμφορώντας έτσι το χώρο των αποβαθρών όσο και των βαγονιών των συρμών».

Σύμφωνα με τα ευρήματα των Εποπτών οι πολίτες χρησιμοποιούσαν τα ατομικά μέτρα προστασίας, δηλαδή μάσκες, πλην όμως αυτά δεν είναι επαρκή όταν η συχνότητα των δρομολογίων αναγκάζει τους πολίτες να είναι κυριολεκτικά ο ένας πάνω στον άλλο. Είναι προφανές ότι η αυτοψία διαψεύδει τους ισχυρισμούς της κυβέρνησης για την κατάσταση στα ΜΜΜ. Αξίζει να υπενθυμίσουμε δήλωση του αρμόδιου υπουργού Αχιλλέα Καραμανλή στις 22 Οκτωβρίου: «Καλύτερα ένα λεωφορείο γεμάτο ή ένας συρμός του Μετρό, και όλοι να φοράνε μάσκα παρά ένα λεωφορείο μισοάδειο με τους μισούς να φοράνε μάσκα». Ο κ. Καραμανλής ισχυρίστηκε ότι στο 95% των λεωφορείων η πληρότητα είναι κάτω του 65% ενώ στην ίδια συζήτηση στη Βουλή, ο Άδωνις Γεωργιάδης είχε απαντήσει: «Τί να τα κάνουμε τα λεωφορεία, να τα κάνουμε βόλτα στο Σύνταγμα;». Σε αντίθεση με τους κυβερνητικούς χειρισμούς, τα έγγραφα που φέρνει στο φως ο Ριζοσπάστης, τονίζουν εμφατικά την ανάγκη να ληφθούν τώρα ουσιαστικά μέτρα για να πυκνώσουν τα δρομολόγια.

Πηγή: Ριζοσπάστης

More in Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Comments
Αποκαλυπτικά έγγραφα από τους Επόπτες Δημόσιας Υγείας: «Εστίες μετάδοσης του κορονοϊού» τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Αποκαλυπτικά έγγραφα από τους Επόπτες Δημόσιας Υγείας: «Εστίες μετάδοσης του κορονοϊού» τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Αποκαλυπτικά έγγραφα από τους Επόπτες Δημόσιας Υγείας: «Εστίες μετάδοσης του κορονοϊού» τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Επιβεβαιώνεται αυτό που αντιλαμβάνεται κάθε πολίτης που χρησιμοποιεί Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ότι δηλαδή είναι «κίνδυνος για τη Δημόσια Υγεία», όπως κατέγραψαν οι Επόπτες Δημόσιας Υγείας μετά από αυτοψία στους σταθμούς Μετρό-ΗΣΑΠ Ομόνοιας.

Τα έγγραφα που φέρνει στη δημοσιότητα η εφημερίδα ο Ριζοσπάστης αποκαλύπτουν τις διαπιστώσεις των Εποπτών:

«Δεν υπήρξε επιβάτης, ο οποίος να μην τηρεί το υποχρεωτικό μέτρο της μάσκας προσώπου», ωστόσο «δεν τηρείται το μέτρο της αποστασιαποίησης για τον περιορισμό της διασποράς του ιού COVID-19, αποτελώντας οι χώροι αυτοί των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς εστίες μετάδοσης του νέου κορονοϊού, με κίνδυνο για τους επιβαίνοντας και τη Δημόσια Υγεία γενικότερα».

Η αυτοψία έγινε στις 6 Νοέμβρη, στις 9.45 το πρωί. Παρόλο που δεν ήταν ώρα αιχμής η αυτοψία διαπιστώνει συνθήκες συνωστισμού:

«Στην αποβάθρα του ΜΕΤΡΟ με κατεύθυνση "Ελληνικό" επικρατούσαν συνθήκες συγχρωτισμού. Εντός του συρμού του ΜΕΤΡΟ επικρατούσαν σε κάθε βαγόνι συνθήκες συγχρωτισμού, και τα καθίσματα ήταν σχεδόν όλα κατειλημμένα».

«Στην αποβάθρα του ΗΣΑΠ και προς τις δύο κατευθύνσεις επικρατούσαν συνθήκες συγχρωτισμού».

«Εντός του συρμού του ΗΣΑΠ επικρατούσαν σε κάθε βαγόνι συνθήκες έντονου συγχρωτισμού και τα καθίσματα ήταν σχεδόν όλα κατειλημμένα».

«Η συχνότητα των δρομολογίων τη στιγμή του ελέγχου, ήταν για το ΜΕΤΡΟ και τον ΗΣΑΠ 4 λεπτά και 9 λεπτά αντίστοιχα».

«Αποψη της Υπηρεσίας είναι ότι για να αντιμετωπιστεί το αρνητικό αυτό φαινόμενο και να τηρείται το μέτρο της αποστασιοποίησης, θα πρέπει τα δρομολόγια των συρμών να γίνουν πιο συχνά, αποσυμφορώντας έτσι το χώρο των αποβαθρών όσο και των βαγονιών των συρμών».

Σύμφωνα με τα ευρήματα των Εποπτών οι πολίτες χρησιμοποιούσαν τα ατομικά μέτρα προστασίας, δηλαδή μάσκες, πλην όμως αυτά δεν είναι επαρκή όταν η συχνότητα των δρομολογίων αναγκάζει τους πολίτες να είναι κυριολεκτικά ο ένας πάνω στον άλλο. Είναι προφανές ότι η αυτοψία διαψεύδει τους ισχυρισμούς της κυβέρνησης για την κατάσταση στα ΜΜΜ. Αξίζει να υπενθυμίσουμε δήλωση του αρμόδιου υπουργού Αχιλλέα Καραμανλή στις 22 Οκτωβρίου: «Καλύτερα ένα λεωφορείο γεμάτο ή ένας συρμός του Μετρό, και όλοι να φοράνε μάσκα παρά ένα λεωφορείο μισοάδειο με τους μισούς να φοράνε μάσκα». Ο κ. Καραμανλής ισχυρίστηκε ότι στο 95% των λεωφορείων η πληρότητα είναι κάτω του 65% ενώ στην ίδια συζήτηση στη Βουλή, ο Άδωνις Γεωργιάδης είχε απαντήσει: «Τί να τα κάνουμε τα λεωφορεία, να τα κάνουμε βόλτα στο Σύνταγμα;». Σε αντίθεση με τους κυβερνητικούς χειρισμούς, τα έγγραφα που φέρνει στο φως ο Ριζοσπάστης, τονίζουν εμφατικά την ανάγκη να ληφθούν τώρα ουσιαστικά μέτρα για να πυκνώσουν τα δρομολόγια.

Πηγή: Ριζοσπάστης

More in Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Comments